Aktualności

LOTOS Asfalt rozwija aplikację e-sprzedaż z GPS

REFLEX, 12.05.2022
Spółka LOTOS Asfalt uruchomiła nową wersję aplikacji dla swoich klientów biznesowych. Narzędzie jest wyposażone w monitoring GPS z wykorzystaniem map Google. Dzięki temu, klient może na bieżąco sprawdzać, gdzie w danym momencie jest cysterna z zamówionym przez niego asfaltem.

Już w 2015 roku spółka LOTOS Asfalt jako pierwsza firma w Polsce umożliwiła swoim klientom mobilny zakup asfaltu. Gdańska firma jest liderem we wprowadzaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych w sprzedaży asfaltów. Teraz rozwinęła swoje narzędzie o innowacyjny na tym rynku monitoring cystern za pomocą GPS.
Aplikacja PORTAL e-Sprzedaż umożliwia składanie zamówień za pośrednictwem przeglądarki internetowej lub za pomocą urządzeń mobilnych działających pod kontrolą systemu operacyjnego Google Android lub iOS. Narzędzie umożliwia monitorowanie przebiegu realizacji złożonych zamówień.

– To kamień milowy w procesie realizacji zamówień. Aplikacja daje możliwość bieżącego monitorowania lokalizacji cysterny, dzięki czemu klienci LOTOS Asfalt otrzymują precyzyjną informację o etapie dostawy w czasie rzeczywistym. Wdrożone rozwiązanie znacząco poprawia komfort pracy naszych odbiorców, a dla pracowników Biura Logistyki jest narzędziem, które optymalizuje wykonywanie zadań operacyjnych – mówi Damian Łosiński z biura logistyki, planowania i zakupów LOTOS Asfalt, pomysłodawca wdrożenia lokalizacji cystern za pomocą GPS. 

 Aplikacja LOTOS Asfalt – Obserwujemy trendy rynkowe i coraz częściej zakupy asfaltu realizowane są z wykorzystaniem urządzeń mobilnych. Jest to odzwierciedlenie ogólnoświatowego trendu, w którym użytkownicy chętniej korzystają z aplikacji zakupowych oraz spędzają w nich więcej czasu – dodaje Adam Ciołkowski, p.o. dyrektora biznesu asfaltów LOTOS Asfalt. – Wygoda naszych klientów jest dla nas bardzo ważna, dlatego stale rozwijamy naszą mobilną aplikację do zakupu asfaltu – wyjaśnia dyrektor. 

 – Projekt integracji Portalu e-Sprzedaż z urządzaniami GPS to istotny krok w kierunku cyfryzacji i optymalizacji logistycznych procesów biznesowych LOTOS Asfalt i jego klientów. Cieszymy się, że nasi specjaliści mogli w nim uczestniczyć i wspierać swoimi kompetencjami – mówi Marcin Porębski, dyrektor pionu SAP spółki Dahliamatic z Grupy Asseco, która wspierała wdrożenie. 

 Narzędzie zostało zbudowane w oparciu o produkty firmy SAP (ERP, Fiori oraz Process Orchestration). W zależności od rodzaju urządzenia i jego rozdzielczości, aplikacja dostosowuje odpowiednio ekrany i dane w nich wyświetlane, aby można było z niej korzystać w sposób optymalny.

źródło: Grupa Lotos