Aktualności

Cyfrowa obsługa Klientów PERN

BM REFLEX, 8.02.2022
PERN uruchamia dla swoich Klientów, właścicieli produktów przechowywanych w bazach paliw Spółki, nowy system do zarządzania zapasami – Portal Klienta. To już kolejne rozwiązanie, które ułatwia i przyspiesza procesy po stronie partnerów spółki. Koncepcja biznesowa projektu została przygotowana przez pracowników PERN.

Nowe rozwiązanie pozwala na generowanie szeregu raportów z przyjęć i wydań paliw. Aplikacja została także zintegrowana z systemami biznesowymi PERN i umożliwia pobieranie wystawionych przez PERN dokumentów, tj. dowodów składowych, dowodów wydania i świadectw laboratoryjnych. Dokumenty dostępne są w czasie rzeczywistym, już kilka sekund po ich utworzeniu. Portal Klienta to także szereg funkcjonalności jak możliwość przekazania informacji związanych ze świadczeniem usług w obiektach PERN czy statusy dotyczące realizowanych transportów samochodowych. Klienci otrzymali również narzędzie do awizowania dostaw. Użytkownik będzie miał dostęp do historii zgłoszonych przez siebie awizacji, a baza PERN zestaw danych umożliwiających szybszą obsługę przyjęcia.

Naszym podstawowym kanałem komunikacji z klientami są interfejsy B2B oraz automatycznie generowane zestawienia przekazywane naszym kontrahentom. Portal Klienta to aplikacja www, która umożliwia Klientom dostęp do najważniejszych informacji online, w dowolnym czasie i miejscu. Ponadto jest doskonałym uzupełnieniem komunikacji elektronicznej. Jestem przekonany, że nowoczesna szata graficzna i najnowsze rozwiązania informatyczne przypadną do gustu użytkownikom – podkreślił Piotr Mundzik, kierownik działu rozwoju systemów IT.

 Portal Klienta będzie sukcesywnie udostępniany wszystkim Klientom PERN, zarówno tym, którzy mają zbudowane ze Spółką interfejsy B2B, jak i tym, dla których jest to podstawowe narzędzie umożliwiające zarządzanie własnym produktem oraz zapewniające dostęp do wybranych informacji online. 

Portal Klienta to drugie po uruchomionym na przełomie 2020 i 2021 roku Portalu Przewoźnika, innowacyjne rozwiązanie przeznaczone dla kontrahentów Spółki. Obecnie już blisko 1000 użytkowników korzysta z tego rozwiązania, gdzie w trybie online można otrzymać informacje o liczbie transportów oczekujących lub odbierających paliwo w danym obiekcie, mieć dostęp do własnej bazy danych o kierowcach i pojazdach czy uzyskać informacje o aktualnie realizowanych transportach. 

 Od niedawna Portal Przewoźnika oferuje także moduł awizacji, który pozwala umówić się na dogodną godzinę odbioru paliwa, co znacznie skraca procesy po stronie Klientów. W tej formule odbyło się już ponad 10 tys. transportów. Z takiej opcji można korzystać już w sześciu największych bazach PERN: Koluszkach, Nowej Wsi Wielkiej, Rejowcu, Emilianowie, Kawicach i Boronowie. Portal Klienta to całkowicie nowy system, zaprojektowany przez pracowników PERN. Aplikacja, oprócz dotychczasowych funkcjonalności dostępnych wcześniej w aplikacji eDyspozycja, jak podgląd online do informacji o aktualnych stanach zapasów, czy możliwość składania zleceń wydania na transport samochodowy, zawiera również szereg nowości, które pomagają w bieżącym zarządzaniu produktem składowanym w bazach paliw PERN – dodał Tomasz Domański, kierownik działu obsługi klienta.

źródło: PERN